خرید ویژه نان فسایی مرغوب


نان  فسایی مرغوب  ، از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه مانند آرد گندم ، پودر شکر ،روغن ،هل ،زعفران تشکیل شده است.

نان فسایی یکی از سوغاتی های معروف فسا در استان فارس می باشد.نان فسایی در طعم های مختلف ، زعفرانی ،کاکائویی ،نارگیلی تولید و به فروش می رسد.اما پر فروش ترین طعم ،طعم زعفرانی می باشد.رویه نان را معمولا با سیاه دانه یا تخم غرفه یا تخم شربتی تزئین می کنند که این سه ، خواص زیادی برای بدن دارند.

خرید ویژه نان فسایی مرغوب

فروش نان فسایی مرغوب

فروش نان فسایی مرغوب درشهر فسا حدودا ۴۰ واحد تولیدی  به فروش نان فسایی ،مشغول به کار هستند.نان فسایی از سوغات اصیل شهر فسا می باشد.مواد تشکیل دهنده نان ،عبارتند از : آرد گندم ،زعفران ،کره یا روغن جامد ،هل ، پودر شکر ، کمی زنجبیل  ،که بسیار ترد و خوشمزه می باشد.

امروزه نان فسایی به همه جای ایران توزیع می شود .علاقه مندان زیادی از طریق سایت های مرکز پخش نان فسایی ، اقدام به خرید نان فسایی می کنند.

خیلی از تولید کنندگان با ایجاد غرفه در  اپلیکیشن باسلام ، اقدام به فروش نان فسایی می کنند.از این طریق چون واسطه ای میان خریدار و فروشنده  وجود ندارد و مشتریان به طور مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستند مسلما با قیمت کمتری خریداری می کنند.

نان فسایی چون ترد و خشک می باشد ماندگاری خیلی بالایی دارد و حداکثر تا ۶ ماه در جای خنک طعمش حفظ می شود.ارزش غذایی نان فسایی با مواد  رویه نان بیشتر می شود زیرا که زعفران ،هل ،تخم غرفه ،تخم شربتی همگی دارای خواص فوق العاده ای می باشند که برای سلامت قلب ومغز بسیار مفید می باشد.

این شیرینی به دلیل ترکیبات خوبی که دارد منبع خوبی از انرژی است.زعفران موجود در نان فسایی تقویت کننده قلب ،غرفه موجود در نان ضد سرطان و سرشار از امگا ۳ می باشد و در صورت استفاده از تخم شربتی در تهیه نان این منبعی از کلسیم و ویتامین ها می باشد.

  سوغات سرای فسا  (زرشناس ) ، بزرگترین تولید کننده نان فسایی در فسا و استان فارس می باشد که یک نمایندگی از محصولات خود را در شیراز بنا کرده است .این سوغات سرا ، سفارشات خود را از طریق حضوری و غیر حضوری تقدیم مشتریان می کند.برای سفارش غیر حضوری  کافیست وارد سایت سوغات سرای زرشناس ،بشوید و سفارشات خود را ثبت کنید که در اسرع وقت برای شما با بهترین کیفیت ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از سایت های فروش نان فسایی  ، غرفه( آریافودز ) ،می باشد که در آنجا کلیه محصولات فسا و استان فارس را پوشش میدهد.کلیه محصولات سنتی را می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری از این فروشگاه خرید کرد.این فروشگاه نان فسایی را در بسته بندی های مختلف  به مشتریان عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *