خرید نان فسایی شیراز


آیا اسمی از نان فسایی شیراز یا همان کلوچه کماج شنیده اید؟شیراز به خاطر کلوچه و شیرینی اش نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا شهرت خاصی دارد. یکی از این نان های سنتی که به عنوان سوغات فارس شناخته می شود نان فسایی است . این نان که به صورت گرد و در اندازه های کوچک تهیه می شود سرشار از انرژی و بسیار مقوی است .

مواد تشکیل دهنده این نان روغن جامد یا روغن حیوانی و آرد نخودچی و آرد سفید و شکر و هل و دارچین و زنجبیل و تخم مرغ و زعفران و تخم خرقه است . شیرینی این نان بسیار کم است و به همین دلیل برای افراد دیابتی و افرادی که دارای کلسترول و چربی خون هستند ضرری ندارد. برای سفارش نان فسایی می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید.

خرید نان فسایی شیراز

نان فسایی شیراز و تاثیر آن بر کودکان

نان فسایی شیراز و تاثیر آن بر کودکان اگر قصد خرید نان فسایی دارید و نگران کودکانتان هستید باید بدانید که این نان نه تنها مضر نیست بلکه فواید بسیاری برای کودکانتان دارد. کودکانی که به خوردن نان و کلوچه های شیرین مثل نان فسایی می چردازند تا ۶۰ درصد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در ان ها کم می شود و هم چنین دچار بیماری هایی مثل افت قند خون نمی شوند و در مدرسه با تمرکز بیشتری به یادگیری می پردازند.

همچنین این نان به دلیل مواد مقوی و مغذی که دارد جانشین خوبی برای وعده هایی غذایی است و می توان از آن به عنوان یک میان وعده کامل نام برد. در هنگام خرید این نان به نام فسا دقت کنید زیرا برند های متفرقه به تولید و عرضه این نان پرداخته اند که کیفیت مناسبی ندارند.

سفارش نان فسایی شیراز

سفارش نان فسایی شیراز اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که وقت و حوصله تهیه شیرینی را ندارید علاقه شدیدی به شیرینی جات دارید و همچنین قصد سفارش نان فسایی شیراز را دارید باید بدانید که در سراسر شهر مراکز و فروشگاه هایی هستند که این نان را عرضه می کنند و برای تهیه ان نیازی به سفر به شیراز نیست.

این نان را می توانید از قنادی های سراسر کشور نیز تهیه کنید. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید این شیرینی را بخرید می توانید آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

فروشگاه های شیراز این نان خوشمزه را به صورت غیر مستقیم نیز عرضه می کنند و می توانید ان را با قیمتی مناسب سفارش دهید. درج اسم کلوچه و نان فسایی شیراز یا کماج بر روی محصولات ارسالی الزامی است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *