خرید سوهان کنجدی ساده درجه یک


سوهان از جمله تنقلاتی بوده که با توجه به استفاده از روغن کنجد یا همان ارده در آن موجب شده تا حدی مغذی و لذیذ باشد. و به عنوان نوعی شیرینی در مهمانی ها یا به عنوان یک عصرانه در کنار چای مورد استفاده قرار بگیرد ، البته این خوراکی بیشینه طولانی در ایران داشته و به عنوان سوغاتی هم مورد استفاده قرار می گیرد، سوهان کنجدی ساده از انواع مدل های این سوهان می باشد.

خرید سوهان کنجدی ساده درجه یک

طرز تهیه سوهان کنجدی ساده خانگی

طرز تهیه سوهان کنجدی ساده خانگی سوهان کنجدی از جمله شیرینی های پر طرفدار بوده و برای تهیه آن نیاز به فر و تجهیزات خاصی نمی باشد. این شیرینی در کنار چای استفاده فراوانی دارد. برای تهیه این شیرینی نیاز به کنجد یا ارده ،شکر ،عسل ، گلاب و زعفران و یک منبع حرارتی میباشد.

در ابتدا کنجد هارا کمی حرارت می دهیم تا بو داده شود سپس در ظرفی دیگر شکر را روی حرارت می گذاریم تا آب شود سپس به شکر ذوب شده عسل زعفران دم کشیده ،ارده و گلاب را اضافه کرده و بعد از اینکه به قوام مورد نظر رسید از روی حرارت برمی داریم و سطحی را چرب می کنیم و سوهان را روی آن پخش میکنیم البته باید قبل از این کار کنجد های بو داده را به آن اضافه کنیم، سپس سوهان را روی سطح پهن کرده و بعد از خشک شدن به برش های متفاوتی در می آوریم، و در ظرفی مناسب در یخچال از آن نگهداری می کنیم .

با تهیه این سوهان در خانه دیگر مجبور نیستیم با خرید این محصول از بیرون هزینه بسته بندی آن را نیز پرداخت کنیم ، همچنین از لحاظ بهداشتی نیز مطمئن می باشد. همچنین این سوهان با شیره خرما بدون نیاز به شکر قابل تهیه است .

فروش انواع سوهان کنجدی ساده

فروش انواع سوهان کنجدی ساده

سوهان از جمله شیرینی های ساده ای است که محبوبیت ویژه ای در بین مردم دارد. 

این شیرینی بیشینه تاریخی در ایران داشته و باتوجه به حمل و نقل ساده، قیمت مناسب و لذیذ بودن آن به عنوان سوغاتی مورد استفاده قرار می گیرد . فروش این سوهان معمولا در شیرینی فروشی ها و مراکز عرضه آجیل انجام میشود .

ولی کسانی که قصد تهیه این محصول به صورت عمده را دارند با مراجعه به سایت www.konjedestan.com میتوانند ثبت سفارش کرده و به وسیله پست این محصول را در مدت زمان کوتاه و بدون معطلی تحویل بگیرند. اینگونه با قیمت به صرفه تر میتوانند محصول را تحویل بگیرند.

این سایت در واقع اقدام به فروش تمام محصولاتی که از مشتقات کنجد میباشد کرده،فروش سوهان کنجدی نیز از جمله کارهای این سایت می باشد. 

میتوان با خرید سوهان کنجدی از این سایت خریدی به صرفه و مطمئن داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *