خرید کنجد سیاه کوهی خام


قیمت خرید عمده هر کیلو کنجد سیاه کوهی خام ارزان بوده تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند خرید کنند. این محصول برای درمان و پیشگیری از انواع سرطان به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی که دارد کمک می کند.  پس از مشخص کردن قیمت ها روی محصول درج می شود تا مصرف کننده خرید خود را به راحتی انجام دهد. یکی از عواملی که در نرخ خرید کنجد سیاه موثر است کیفت محصول بود که این محصولات با توجه به انواع و اقسام و درجه کیفی متفاوت، لیست قیمت های متفاوتی دارند . به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد  نرخ محصولات در بازار همه روزه در حال تغییر است.

خرید کنجد سیاه کوهی خام

خواص کنجد سیاه کوهی برای سلامتی

خواص کنجد سیاه کوهی برای سلامتی ممکن است دانه های کنجد سیاه کوهی کوچک باشد اما خواص زیادی برای سلامتی دارند. از گیاه کنجد دانه کنجد گرفته می شود که در جهان یکی از قدیمی ترین گیه روغنی به حساب می آید. گیاه کنجد در انواع شرایط آب و هوایی رشد می کند و گیاهی مقاومی است. این دانه های کوچک سه الی چهار میلی متر طول و دو میلی متر عرض دارند. این دانه های مغذی فقط صد گرم از آن ها پانصد و هفتاد و سه کیلو کالری انرژی دارند همچنبن دارای ویتامین B6، تیامین، نیاسین، کلسیم، مس، منیزیم، آهن و فسفر هستند.این محصول دارند  برای درمان و پیشگیری از انواع سرطان به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی که دارد کمک می کند. دوفنول موجود در این محصول کاهش دهنده چربی خون و کلسترول است که از سکته های قلبی جلو گیری می کند.

فروش کنجد سیاه کوهی

فروش کنجد سیاه کوهی اغلب فروش کنجد سیاه کوهی به صورت روغن است. تولید کنند گان روغن کنجد سیاه پس از تهیه کردن دانه های کنجد حالا چه با پوست یا بدون پوست آن ها را به تولیداتی برده. برای تهیه کردن روغن کنجد سیاه دانه ها رای برای پوست گیری در حوض های آب برای مدتی می خیسانند و استراحت می دهند تا همه دانه ها در یک سطح رطوبت باشند و پس از آن فرایند پوست گیر را انجام می دهند و پس از استخراج آن ها از دستگاه پوست کنی در حوض های آب نمک می ریزند تا بقیه ی پوست های باقی مانده ته نشین شود. و پس از خارج کردن کنجد های بدون پوست آن ها را شسته و در دستگاه آن ها را به کنجد بو داده تبدیل کرده و در آخر در دستگاه آسیاب کرده و روغن حاصل از دانه های کنجد را استخراج می کنند.

این کار را هم می توان به روش خانگی هم انجام داد اما مقدار کمی از روغن کنجد به دست می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *